Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

12-07-2020, 22:02 door [Account Verwijderd]

Door Anoniem: [...] concludeer dat Ziggo en Vodafone elkaar in de mixer hebben gegooid. Dat wist ik wel maar dat dit zulke voor mij nochthans onbegrijpelijke web-toestanden veroorzaakt... En ja via bovenstaande pagina krijg ik inderdaad dezelfde Certificaat informatie als jij. Tja, het lijkt er dan inderdaad op dat het vooral Vodafone en Ziggo zijn die het hier lastig maken. Tegelijk laat dat wel weer zien dat die waarschuwing toch terecht was, al leek dat op het eerste gezicht niet zo te zijn. Die waarschuwing is ook nergens voor nodig overigens. Vodafone kan zonder problemen een geldig certificaat aanvragen voor my.vodafone.nl en er een normale verwijzing van maken. Nog zo iets: Dat groene slotje moest m.i.v. FF-70 al zo nodig weg, terwijl dat nu juist zo aardig aangaf of je verbinding veilig zat en daarvoor komt in de plaats?... deze uitvoerige pagina grote toestand met gele randen en allerhande knoppen en waarschuwingen waar de gemiddelde computergebruiker (w.o. ik) door in verwarring komt. Dan denk ik ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha