Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Ook ING kan hen niet helpen. Volgens de bank heeft het echtpaar het geld zelf overgemaakt. ING heeft weer eens boter op zijn hoofd. Hier gaat het niet om. Elke keer komen ze weer met dat nepargument. Inwendig scheld ik ze keihard uit hierom. Het gaat er namelijk om of je gezien de situatie kan spreken van "groffe nalatigheid" van de klant. Nou, dat lijkt me hier niet het geval. Dus ING-boefjes, netjes vergoeden zoals het hoort! (stelletje #%$#"$%#$&#$&%"!) Je moet je wel bedenken dat dat vergoeden van schade die een bepaalde categorie klanten oploopt door dit soort misdrijven uiteindelijk betaald moet worden door alle klanten samen. Daarom ben ik er wel blij mee dat er niet bij ieder nieuw geval van oplichting meteen vergoed wordt, laat men eerst maar eens kijken wie hier nou verantwoordelijk voor is (de bank, de telecomproviders, de klant, wie dan ook) voordat meteen de bank het automatisch moet vergoeden. Zeker omdat het vergoeden van dit soort schade de alertheid bij de klant weer zal ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):