Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

13-07-2020, 12:46 door Anoniem

Door Anoniem: Ook ING kan hen niet helpen. Volgens de bank heeft het echtpaar het geld zelf overgemaakt. ING heeft weer eens boter op zijn hoofd. Hier gaat het niet om. Elke keer komen ze weer met dat nepargument. Inwendig scheld ik ze keihard uit hierom. Het gaat er namelijk om of je gezien de situatie kan spreken van "groffe nalatigheid" van de klant. Nou, dat lijkt me hier niet het geval. Dat laatste is een mening, en daar zal zeker niet iedereen het mee eens zijn. Het probleem met call spoofing is niet eens iets van de laatste 10 jaar, maar speelt al langer. Je moet nooit zomaar vertrouwen op wat een onbekend iemand je verteld of dat nou in persoon is of aan de telefoon. Altijd zelf bellen, naar een nummer die je zelf opgezocht hebt, om zaken te controleren. Zeker bij financiele zaken, wachtwoorden e.d.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha