Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Ik zie niet in waarom ING (of welke andere bank dan ook) dit zou moeten vergoeden. Je hebt als mens hersenen gekregen om er mee te denken. Niet alles klakkeloos aannemen, maar je bewust zijn van je omgeving en nadenken over wat er om je heen gebeurt, en wat je acties zijn. Je wordt al jaren links en rechts gewaarschuwd voor dit soort fraude praktijken. Net als al die mensen die slachtoffer worden van die whatsapp fraude. Wie haalt het in zijn/haar hoofd om alleen op basis van een whatsapp bericht, van iemand die zich voordoet als jouw kind (die zomaar opeens een ander nummer heeft), duizenden euro's over te maken. "ING" belt om te zeggen dat er een probleem is en of je al je geld even wilt overmaken naar een "kluisrekening" bij een totaal andere bank. Waarom zou je daar als weldenkend mens ooit intrappen. ING heeft mij ook wel (meer dan) eens benaderd vlak nadat ik zelf via een creditcard geld wilde overmaken naar een bank in het buitenland, en dat men die transactie geblokkeerd heeft. Men blokkeert, maar ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):