Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

14-07-2020, 18:26 door Anoniem

Door Anoniem: Door Anoniem: Ik snap niet dat bedrijven dit risico willen lopen. Hierdoor loop je imagoschade op en de schade hiervan is niet bekend. LinkedIn en imagoschade dat gaat echt niet meer lukken als nummer één bedrijf van de wereld dat spam versturen als corebusiness heeft. Oké, dat voor een deel dan weer wel door hun 'niet al te slimme gebruikers' die LinkedIn toegang geeft tot het adresboek. Zelfs een bekende bank in Nederland heeft deze fout gemaakt. Maar volgens hun heeft mijn mailadres echt niet het pand verlaten (toch raar dat de mail het ip-adres van LI bevat). Nu bijna 2,5 jaar later wacht ik nog altijd dat ze gedupeerde een mail sturen met excuses. Wat bedoel je met "een bekende bank in Nederland heeft deze fout gemaakt"? Bedoel je dat een medewerker van deze bank zich heeft ingeschreven bij LinkedIn en daarbij zijn mail adresboek gedeeld heeft, waar jij ook op stond? En wat heb je dan voor beeld bij "de bank die een fout gemaakt heeft"? Denk je dat iedere fout of ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha