Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

15-07-2020, 11:39 door Anoniem

Door Anoniem: Is dit de schuld van de ING? Door Anoniem: Waar zit hier dan de fout bij de banken? Banken zijn geen gewone bedrijven, ze hebben een zorgplicht tegenover hun cliënten. Dat betekent dat ze een veel grotere verantwoordelijkheid dan normale bedrijven hebben om te zorgen dat er bij hun klanten geen dingen fout gaan. ING valt op doordat ze op hun website en in andere uitingen héél sterk de indruk wekken dat klanten ongeveer niet na hoeven te denken bij wat ze doen; dat ze tot in de top van het bedrijf vinden dat alles makkelijk, laagdrempelig, met een minimum aan aandacht voor wat je doet moet kunnen; maar als er dan iets misgaat omdat je inderdaad meeging in dat gemak dan ben je als klant opeen grof nalatig, had je wel op de hoogte moeten zijn van alle details, had je veel oplettender moeten zijn en is het allemaal je eigen dikke schuld. Ik kan dat niet met elkaar rijmen. Als je hele presentatie erop gericht is dat alles makkelijk en aandachtsloos goed gaat dan neem je daarmee de ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha