Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Waarom zou een twitterbeheerder een twitter bericht moeten kunnen posten op iemand anders zijn account? Waarom zit die functionaliteit er in. Verschillende berichten wijzen er op dat dit niet het geval is. Er zou gebruik zijn gemaakt van een interne tool om emailadressen aan te passen, waarna het wachtwoord is aangepast en 2FA is uitgezet. Je kan je afvragen of het een goed idee was om die functionaliteit aan support medewerkers te geven, maar niets wijst er op dat deze support medewerkers dus de mogelijkheid hebben om op iemand anders zijn account in te loggen en/of tweets te plaatsen. Zou dit een opmars kunnen zijn voor een meer decentrale twitter in de vorm van Mastodon? Ik vraag mij nog steeds af waarom bijvoorbeeld de tweede kamer dit niet beschikbaar stelt aan politici, zoals kamerleden bijvoorbeeld ook een @tweedekamer.nl mailadres hebben. Dat verlaagt de kans op insider problemen bij grote organisaties en zorgt er tevens voor dat iedereen een geverifieerd account heeft. Probleem ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):