Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Dat persoonsgegevens bij een NL bedrijf in betere handen zijn, is pertinente onzin en inspelen op gevoel. Persoonlijk heb ik meer vertrouwen in Duitse dan Nederlandse bedrijven. Daarnaast, Mediahuis is nu misschien een NL bedrijf, maar niets is zo veranderlijk als bedrijven. Komt er een overname dan kan Mediahuis zo in buitenlandse handen komen. En dan? Stoppen met de dienstverlening is dan ook geen optie. Als kranten een grotere marktpositie willen, moeten ze het traditionele denken loslaten. Ik krijg regelmatig popups met: "verder lezen voor 2,25 per week" . Als ik dan kijk naar de abonnementen blijkt dat je een driejarig abonnement moet afsluiten, dus het is 350,- per drie jaar. Waarom bieden ze geen wekelijks (of desnoods) maandelijks opzegbare abonnementen aan? Waarschijnlijk had ik dan al lang een abonnement gehad. En als dat goed zou bevallen, zou het ook niet opgezegd zijn. Zo ben ik ook in Spotify, Netflix, NLziet, ZiggoSport, etc. gerold.
Beschrijf je klacht (Optioneel):