Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Briolet: wat bijna 104.000 euro is. Ik ben benieuwd naar de juridische aansprakelijkheid omdat dit bewust door medewerkers mogelijk gemaakt is. EEn bedrijf is verantwoordelijk voor de daden van zijn medewerkers. En ook al was dit een scam, het lijkt me niet dat je de slachtoffers de schuld kunt geven omdat ze reageerden op legitieme afzenders. Ik weet niet hoe jij daar tegenaan kijkt maar als ik een bericht op Twitter zie (of willekeurig wat voor platform) dan ga ik er niet meteen 100% vanuit dat dit bericht geplaatst is door degene die als afzender gemeld wordt. Vervolgens ga ik er niet meteen vanuit dat het een goed idee is om een verhaal wat bekend-persoon-X (ook al heeft die dat WEL zelf geschreven!) meteen ook maar opgevolgd moet worden en er geloofd moet worden dat als je geld overmaakt er dan meer terug komt. Ik krijg zat mail in de spambox die belooft om me rijk te maken, maar als daar (meteen overduidelijk of dat-weten-we-wel) de constructie aanhangt dat IK eerst geld moet overmaken aan ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):