Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

19-07-2020, 11:13 door Anoniem

Wat gaat er keer op keer mis? Dat mensen actie ondernemen in de veronderstelling een bericht van iemand gekregen te hebben die dat helemaal niet verstuurd heeft. Je kan naar de dader wijzen en zeggen impersonatie, identiteitsfraude. Klopt helemaal, het mag niet, dader is een boef. Je kan ook naar de beslissing om actie te ondernemen kijken en zeggen, het slachtoffer had het zó kunnen zien. Niet om daarmee schuld af te schuiven, maar om op te merken dat je niet in de luren laten leggen een hoop ellende scheelt, namelijk dat de kosten van een belletje terug naar een bekend nummer vrij hard in het niet vallen bij de schade van oeps geld weg en dan aangifte enzovoort, en dat dit voorkomen zomaar kan door goed op te letten. En ook, en vooral: Dit is dus een gevalletje informatieveiligheid, gebrek aan. Oftewel, met de opkomst van al die moderne techniek is informatieveiligheid belangrijker geworden. En dus zal met het aan de moderne techniek gaan, de brede bevolking ook aan de informatieveiligheid moeten gaan.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha