Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Maar als we erkennen dat het probleem niet techisch is, dan kunnen we verder kijken naar wat het probleem dan wèl is. Het eerdere betoog ging erover dat het probleem in feite in de hoofden zit. En dat je dat doorbreekt door gereedschap te bieden dat je hoofdoel er niet een beetje bij doet, maar ook echt als hoofdoel aanbiedt. (rest maar even weg geknipt, geinteresseerden kunnen het hierboven teruglezen) Het is me duidelijk dat je het blijft benaderen als een technisch probleem. Je blijft doorgaan op "we moeten de mensen uitleggen hoe het technisch werkt dan komt het wel goed" en suggereert zelfs een beetje dat de mensen die dat niet kunnen of willen "incapabel" zijn (stoel warmhouders). Dat is een houding die je wel vaker aantreft bij IT'ers maar die uiteraard totaal verkeerd is. Die mensen waarmee gecommuniceerd wordt die zijn heel goed in andere dingen en die gebruiken IT alleen als een manier om opdrachten en gegevens daaromheen te ontvangen, of om rapportages over uitgevoerde ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):