Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

19-07-2020, 14:10 door Anoniem

Door Anoniem: Regel 1: gebruik NIET het e-mail adres van de klant als accountnaam. laat de klant zelf een accountnaam kiezen waarin geen @ mag voorkomen, of genereer de accountnaam (bijvoorbeeld uit een klantnummer). dit maakt de kans op inbraken via "hergebruikte wachtwoorden" veel kleiner omdat je de accounts dan minder gemakkelijk kunt matchen tussen verschillende platformen. Dit werkt ook in omgekeerde richting: als jouw platform gehacked wordt hoef je niet bang te zijn dat klanten die overal hetzelfde wachtwoord gebruiken ook op andere platformen het slachtoffer worden. Je praat alsof je vindt dat _jouw_ platform het enige is voor gebruikers. En je je hebt meteen federated authentication onmogelijk gemaakt . Er zijn meer hondjes die fikkie heten - als gebruiker is het enorm vervelend om eindeloos te moeten proberen een unieke maar herkenbare usernaam te maken op een weer een ander platform . jansen . gjansen. gjansen86 gjansen1286 etc etc. Een usernaam in de vorm van naam@maildomein is meteen ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha