Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

22-07-2020, 21:20 door Anoniem

Blijkbaar heeft men bij UFO-vpn gewacht tot dit 'incident' is overgewaaid alvorens de data alsnog aan Bejing beschikbaar te stellen. Maarja, twee weken is een lange periode als je klanten massaal opzeggen. Dit is geen prutswerk, want in die landen lijdt je erg snel gezichtsverlies als je zo met gevoelige data van je klanten omgaat. En als schoothondje van je overheid, heb je in verhouding minder te verliezen. Ik bedoel: Deze nep-provider zal er financieel geen schade onder lijden. Een echte vpn-provider is wél gevoelig voor reputatieschade en zal meestal meteen werk maken van zijn beveiliging. Nordvpn bijvoorbeeld in 2018. Ze waren niet helemaal open en eerlijk over hun gehackte server in Finland, maar ze hebben daarop wél hun beveiliging aangepast: O.a. standaard encryptie van iedere server, afscheid genomen van enkele 'onbetrouwbare' hosting bedrijven en een bug bountyprogramma ingevoerd.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha