Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

24-07-2020, 08:17 door Anoniem

Door Lex Borger: Door Anoniem: Dus de bank doet niks verkeerd. De mensen letten niet op. De bank moet het oplossen. Zoek de fout! De fout in jouw denken is dat de bank niet verantwoordelijk is voor fouten die klanten maken als zij niet zorgen voor de digitaal zwakkeren in de samenleving. Er zijn mensen die je kunt overtuigen dat hun rekening geplunderd wordt waar ze bij staan en ze aansporen snel te helpen. Deze klanten hebben hun hele leven naar het bankkantoor kunnen gaan en hoefden niet digitaal te bankieren. Nu moeten ze, omdat de kantoren in de buurt sluiten. Op zich ben ik dit met je eens. Ik denk dat de traditionele - niet internet gerelateerde - bankdiensten te ver uitgekleed zijn zodat de niet digitaal onderlegde mensen toch geforceerd wordt om van de digitale diensten gebruik te maken. Dat heeft uiteraard alles met kosten te maken. Als je een fijnmazig kantoornetwerk voor 5% van de bevolking in stand moet houden, is dat niet echt een hele sterke business case. Wellicht dat banken op dit vlak - ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha