Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

24-07-2020, 09:53 door Anoniem

Door Anoniem: Hoe simpel kan het zijn, de bank vraagt nooit om geld over te boekeb, vraagt nooit om passen terug te sturen, vraagt nooit om inlog codes, pincodes. Daar hoef je toch niet digitaal onderontwikkeld voor te zijn. Nee, maar mensen die aan het schrikken gemaakt worden denken niet meer zo goed na, en mensen die sowieso al niet tot de snuggersten onder ons behoren weten dan helemaal niet meer wat ze moeten doen. Iemand aan de telefoon die met een geruststellende zelfverzekerdheid precies aangeeft wat er moet gebeuren wordt dan makkelijk gevolgd. Oplichters hebben dat goed door. Door Anoniem: Het gaat fout op het feit dat mensen zo naïef zijn om te denken dat een nummer in een display alleen van de betreffende telefoon af kan komen. Alsof alleen 'pietje' een brief met 'pietje' kan ondertekenen - die vergelijking gaat perfect op. Dat heeft niks met digitaal ofzo te maken. Dat heeft te maken met gezond verstand. Weten dat nummermelding niet betrouwbaar is is geen kwestie van gezond verstand maar van ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha