Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Banken hebben er zwaar op ingezet dat klanten hun zaken zo digitaal mogelijk doen, met chipkaarten in plaats van bankbiljetten, en internetbankieren in plaats van kantoren waar je nog persoonlijk met iemand kan praten. Behalve dat een hoop daarvan inderdaad heel handig is voor wie ermee om kan gaan hebben ze daar ook bakken vol geld mee bespaard. Helaas kan een deel van de bevolking daar eigenlijk niet mee omgaan en is een nog veel groter deel wel vaardig in een aantal handelingen maar hebben ze nog geen begin van inzicht in hoe wat ze gebruiken eigenlijk werkt. Daardoor trappen ze makkelijk in verhalen van oplichters die doen alsof het op een volstrekt onzinnige manier werkt, zoals het verhaal dat de bank zonder hulp van de klant iets niet met een rekening zou kunnen. Het is ook wel heel makkelijk om te concluderen dat omdat dit digitaal gebeurd is, het niet de schuld van de klant is. Dit soort zaken gebeurden ook in het niet-digitale tijdperk. Er was dan een andere truc of smoes, maar het ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):