Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Door Anoniem: Door Anoniem: Vergelijk het met 1000 domain admins. Ik zal het eens voorstellen binnen ons bedrijf. Wel redundant uitgevoerd, dat dan weer wel. Als jouw bedrijf 300 miljoen medewerkers had dan werkten er misschien ook wel 1000 mensen bij de IT helpdesk? Dat is 1 admin per 300000 gebruikers, zitten jullie daar boven of onder? Denk je dat het veel zou uitmaken als die 1000 mensen hun verzoeken allemaal naar 3-10 admins moesten doorsturen die die stapel dan zouden moeten verwerken? Heeft Twitter 300 miljoen medewerkers? Nooit geweten dat het zo'n groot bedrijf was ;-) Twitter heeft meer dan 300 miljoen gebruikers, Met wachtwoorden en 2FA mogelijkheid. Dat is net zo als wanneer je admin bent bij een bedrijf met 300 miljoen medewerkers waarvan je dit soort dingen moet beheren. Als je 30 medewerkers hebt dan denk je dat dit simpel is, als je 300 medewerkers hebt wordt het iets lastiger maar is het met wat procedures nog wel te regelen, maar bij 300 miljoen wordt het toch wel een ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):