Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Je voert een dienst in, die dienst doet behoorlijk veel moeite om enerzijds mensen te helpen die ze direct kan te woord kan staan of doorverwijzen naar een ander loket. Daarnaast wimpelt het telefonisch loket van die dienst de nodige meer fundamentele vragen af terwijl ze via andere ingangen wel degelijk ter zake doende en wel degelijk behoorlijk fatsoenlijk worden opgepakt. De 112 dienst is, met urgentie van noodgevallen in het achterhoofd, een telecommunicatie dienst ten bate van cruciale inzet van hulpdiensten bij spoedgevallen. Bij nogal algemene telefoondiensten van overheid-dienstverleners, de ACM is daar zelf 1 van, ontbeert het - wanneer er geen spoed speelt - aan fundamentele welwillende instelling om een kwestie diepzinnig te willen oppakken. De medewerkers van die telefoon-dienst verzint zelf de vraag die de klant zelf niet heeft gesteld en zeggen vervolgens dat ze daarvoor niet het juiste aanspreekpunt zijn. In plaats daarvan worden klanten met hun vraag - met een neiging tot afwimpelen - ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):