Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Briolet: Door Anoniem: "Verschillende klanten twijfelden echter over de authenticiteit van de e-mail waarin werd opgeroepen het wachtwoord te wijzigen en dachten dat het om phishing ging." Dit probleem komt bij meer mails van Ziggo voor. Oplossing hiervoor is simpel, helaas staat ook Ziggo niet open voor feedback. Verklaar je nader, want Ziggo doet het de laatste jaren juist zeer goed. De meeste mededelingen komen al weer een paar jaar vanuit een speciaal domein "e.ziggo.nl". Op dit domein zit de maximale beveiliging met een reject policy bij dmarc. Normaal gesproken krijg je die niet in je postbus, dus is hij echt als je hem ontvangt. Meer kan ziggo niet doen. Verder stond, zoals altijd, het klantnummer onderaan in dat mailje. Dat behoren phishers niet te kennen. (Ik heb hem zelf niet gehad, maar iemand anders liet hem zien toen die op zijn telefoon binnenkwam) Het is normaal hier op dit forum! Gezeik om het zeiken, vaak niet gehinderd door enige kennis over het item!
Beschrijf je klacht (Optioneel):