Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

04-08-2020, 15:34 door Anoniem

Door Anoniem: Ik kreeg bovenstaande melding in mijn mailbox. Het E-mail adres is alleen gebruikt voor communicatie met deze bank, wat een goed teken zou zijn. Maar het ruikt aan alle kanten aan een phishing mail. Waarom zou de bank mijn identiteit opnieuw moeten verificeren? Dat klinkt wel erg raar... Alsof ze van iedereen hun kopie paspoort kwijt zijn geraakt ofzo. Ik maak van elke bank in Nederland (behalve ABN dan) en diverse buitenlandse banken gebruik en nog nooit in al die jaren heeft een bank opnieuw gevraag om mezelf te identificeren. needless to say ben ik erg huiverig hiervoor. heeft iemand bij de bank de app gep0nwed en probeert ie op deze manier alle paspoorten van de klanten te kopieren? zover ik weet is er geen noodzaak toe via de DNB en ook de witwaswetgeving vereist niet dat je opnieuw de paspoorten van klanten scant. weet iemand wat meer? Juist ja. Is het al bij je opgekomen om je bank te bellen ? Met het nummer dat je van ze hebt ? Of ... zomaar .... ZELF kijken ? Ik zie ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha