Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Stomme fout ja, maar: Na de detectie werden de betreffende Citrix broker service en high availability service in quarantaine geplaatst. Dan zet je die bestanden toch weer terug en vertel je Defender dat er niks mee aan de hand is? Beetje lastig als je "meer dan 3000 gebruikers" hebt, maar misschien moet je dan eens nadenken of de (gratis) Defender misschien niet beter kan worden vervangen voor een iets professionelere virusscanner?En een professionelere virusscanner heeft dit probleem nog nooit gehad? Ik heb het bijna bij alle professionelere virusscanners wel eens zien gebeuren. Door pe0mot: "disable defender" LOL Hebben ze bij Citrix geen fatsoenlijke test afdeling voordat ze een nieuwe versie in het veld gooien? Je hebt ook begrepen dat het door een Microsoft defender fout ging? En niet door een Citrix fout? Ik weet dat het soms lastig lezen is voor sommige. De laatste zin van het artikel: Inmiddels heeft Microsoft een nieuwe antivirusdefinitie uitgebracht waarmee het probleem wordt ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):