Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door karma4: Door Overcome: Ze zit op Twitter, dus misbruik haar gegevens maar, want dat doet Twitter ook. Ze zit op Facebook, dus misbruik haar gegevens maar, want dat doet Facebook ook. Je mist dat de persoon wraak heeft genomen door twitter te gebruiken om er flink bekendheid aan te geven. Niet de ober heeft twitter daarvoor gebruikt het was de persoon die op genoegdoening uit was. Geen voornaam, geen achternaam, geen foto, geen naam van het café, geen beschrijving van de ober, geen tijdstip waarop het voorval plaatsvond. Dit is geen wraak of "uit zijn op genoegdoening" met bijbehorende compensatie of schadeloosstelling, dit is melding maken van een voorval waarbij de ober oneigenlijk gebruik maakt van een telefoonnummer dat voor een ander doel is afgegeven. Dit is slechts één voorbeeld waarom mensen doelbewust geen of foute informatie opgeven bij bezoek aan de horeca, bij registratie voor een klantenpas etc. Je weet simpelweg niet wie wat met de informatie doet of gaat doen en waar die informatie ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):