Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
De minister stelt dat het vaststellen van de tarieven van gemeentelijke dienstverlening aan gemeenten zelf is. Om daar vervolgens aan toe te voegen dat in het algemeen nog gesteld kan worden dat bij een digitale aanvraag minder kosten komen kijken dan bij een niet-digitale aanvraag. De minister gaat hier niet over, dus moet haar mond houden. En al helemaal niet verzeilen in algemeenheden. Ook kan over de gemeentelijke digitale dienstverlening 'in het algemeen nog gesteld worden' dat deze fors onder de maat is, de burger zeker niet centraal stelt, niet is toegesneden op de behoeften van de burger, grote groepen burgers uitsluit, en de evt. besparingen vloeien in de gemeentekas en komen niet ten goede aan de burger. Wat de besparing Niet alleen de Nationale Ombudsman heeft hier bij herhaling op gewezen. En dan hebben we het natuurlijk nog niet eens over de gemeenten die niet voldoen aan de minimale beveiligingseisen, aan de minimale AVG-eisen, en de minimale accessibility-eisen. Digitale toegankelijkheid ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):