Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

18-08-2020, 15:28 door Anoniem

Door MathFox: Door Anoniem: Dat er geen gevallen bekend zijn wil nog niet zeggen dat het niet gebeurt. Het is voor een werkgever nooit 100% te voorkomen dat een van zijn werknemers in criminele activiteiten verzeilt raakt. Maar met "best practices" kun je veel schade voorkomen. Ik durf ook te voorspellen dat er bij de callcentra van de overheid medewerkers betrapt gaan worden op "doorspelen van informatie aan derden". Zoals gezegd: dat is onvermijdelijk. Zet dat soort mensen demonstratief met een schop onder de hol op straat. Voor mij is het acceptabel als zoiets een keer per jaar gebeurt. Ik heb in een callcenter gewerkt in het verleden. Toen was de beveiliging droevig. Ik kon letterlijk klantdata kopiëren naar mijn eigen server. En dat was niet eens moeilijk. En het was ook een leuk spelletje met de beveiliging. Maar al werk je met een mobiel met camera, elke foto door de OCR scanner en je hebt de data digitaal. De klantdata staat vaak in 1 scherm geordend. Dat kun je best met OCR terug halen naar ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha