Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Dit is een voorbeeld van hoe de samenleving aan het vergeten is dat automatisering een kostenbesparing oplevert. Als iets dat voorheen enkel via een loket kon worden afgehandeld nu via een webinterface kan, en de meerderheid van de mensen maakt daar gebruik van, dan is er stevig bespaard op lokethandelingen. Als men vergeet dat dat een besparing is vergeet men ook de bereikte besparing te waarderen en gaat men wat nog over is aan lokethandelingen niet als vanzelfsprekend maar als kostenpost zien. Onder de mensen die naar het loket komen is een groep mensen die, om wat voor reden dan ook, niet goed met de geautomatiseerde oplossing overweg kunnen. Wie dat duurder maakt discrimineert mensen met een beperking, en zeker overheden zouden het uit hun hoofd moeten laten om dat te doen. En let wel: met de snelheid waarmee dingen in het digitale domein veranderen, inclusief user-interfaces, loopt iedereen die door simpelweg ouder te worden minder snel kan meebewegen met alle veranderingen het risico iemand met een ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):