Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

23-08-2020, 11:45 door Anoniem

"De volgende dag meldde het securitybedrijf..." echt... binnen een week een fix geschreven, en dan 22.000 webshops maar een week geven om te patchen, in de vakantie-periode? ze hadden ook een maand kunnen wachten, ik vermoed dat daar een paarse broek heeft zitten glimmen van trots, en gewoon niet kon wachten. Alternatief was dat ze de exploit zelf behouden, de grotere bedrijven aanschrijven, wijzen op ongepatched, hun diensten aanbieden en als de klant lauw reageert, vragen of er toestemming is om het gevaar te demonstreren, en dan geld verdienen met diensten. Maar ja, dat is meer een technische aanpak, die de naam van je bedrijf niet meteen in heel Google pompt, en waar je als marketing directeur geen bonus voor binnenhaalt. ...je bedrijf verdient er verder wel flink, en terecht aan, maar dat is voor het mannetje blijkbaar minder relevant.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha