Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Ik heb deze mail ook gehad van AEGON. De eerste mail heb ik naar hun fraudehelpdesk gestuurd. Na ontvangst van de tweede heb ik ze maar eens gebeld. Wat er wordt aangegeven is dat zij wettelijk moeten bepalen of degene die zegt te zijn ook daadwerkelijk degene is. Via de app (die niet werkte goh waar heb ik dat eerder gehoord) moet je je paspoort scannen en daarna je gezicht oftewel een fysieke controle. Nu wilde het dat de app bij mij niet werkte dus kan ik een afspraak maken met een derde partij die komt bij mij thuis om fysiek verifiëren dat ik degene ben die ik zeg te zijn. Op mijn antwoord die komt er bij mij niet in gezien covid-19 en ik tot een risico groep behoor, kinderen en kleinkinderen komen al niet meer sinds maart, en als ik het virus krijg van iemand lig ik binnen no time tussen 6 plankjes. Op mijn vraag of mijn tussenpersoon dit niet kon doen die mij kent gezien onze jarenlange relatie op verzekeringsgebied, werd nee geantwoord. Vraag mij af wat die derde partij met mijn gegevens gaat ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):