Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

06-09-2020, 08:38 door Anoniem

Ik zag dat benadeelde echtpaar gisteren op TV programma "Kassa". De man verklaarde dat hij op een tweede telefoon het gespoofde nummer gebeld had terwijl zijn vrouw op de eerste telefoon bezig was opgelicht te worden. De dame op het opgebelde nummer zou bevestigd hebben dat er inderdaad een hack gaande was. Ik begrijp dit niet: een twee-richting spoof, kan dat? In het programma werd gesuggereerd dat er een lek bij de ING zou zitten omdat de hackers erg veel (bijvoorbeeld het precieze saldo) wisten van hun slachtoffers. Als dat waar zou zijn zou ik zeggen dat de ING schuldig is en onmiddellijk moet vergoeden. Tenslotte kwam een expert aan het woord met een interessante opmerking: als klant moet je tegenwoordig nogal wat doen om je te authenticeren (toevallig heb ik gisteren een nieuwe internetrekening aangemaakt en de procedure is niet mis, je moet je onder andere met rijbewijs en pinpas melden bij een ING kantoor). Maar de bank hoeft dat helemaal niet. Als zij bellen, wat ze een enkele keer schijnen te ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha