Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

07-09-2020, 12:01 door Bank veiligheid

Verantwoordelijkheid banken: Bankrekeninghouders worden nu al jaren beroofd middels verschillende vormen van "internetbankieren fraude" zoals Microsoftscams, Whatsapp (betaalverzoek) fraude , Tikkie scams, QR code scams , valse factureringen , marktplaats oplichting en nu spoofing. Individuele schades in de tienduizenden Euro's zijn daarbij aan de orde van de dag, Zoals ook nu weer bij de spoofing zaken. Deze schade ontstaat in een scam, die meestal niet meer in beslag neemt dan een uur, ondanks het feit dat de meeste bankrekeningen "beveiligd" zijn door een zogenaamde daglimiet waardoor de schade niet meer zou mogen bedragen dan de daglimiet. Maar helaas, dat is een utopie, want de banken (die niet willen vergoeden) hebben besloten de daglimiet een in een kwartier (ING) dan wel een in een ogenblik (ABN-AMRO) te veranderen limiet te maken. Hierdoor is er in feite geen limiet meer voor fraudeurs. Enerzijds omdat bij betaalverzoek scams zoals Microsofsscams, whatsapp en tikkie fraude gebruik gemaakt wordt ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha