Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Door Briolet: Door Anoniem: Geen DigiD gebruiken bespaart dus ook nog eens bedrijven/instellingen veel geld. Goede reden om het dus niet te gebruiken. … Waar lees jij dat? Er wordt alleen de prijs van een DigiD inlog genoemd en niet dat van een alternatief. Als je dat b.v. via een helpdesk moet doen zul je veel duurder uit zijn dan die 14 cent. Inlog in eigen beheer is gratis. In geval van communicatie bouw je iets waarbij de klant ook direct kan reageren. Klantvriendelijk waardoor je minder contactmomenten met de klant hebt. Nog meer kosten besparen en klanten praten positief over je. Als ik bijvoorbeeld kijk naar mijn zorgverzekeraar (CZ) kan niks digitaal regelen (heb geen DigiD), per mail willen je ze niet helpen, daar dien je een klacht over in, moet alsnog bellen, dan word je ook niet geholpen, weer een klacht indienen etc.. Als ze het gevraagde gewoon digitaal beschikbaar maken zou hoop centjes besparen (blijkbaar hebben ze liever niet dat je gespecificeerde facturen inziet).Is het ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):