Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Door Briolet: Door Anoniem: Geen DigiD gebruiken bespaart dus ook nog eens bedrijven/instellingen veel geld. Goede reden om het dus niet te gebruiken. … Waar lees jij dat? Er wordt alleen de prijs van een DigiD inlog genoemd en niet dat van een alternatief. Als je dat b.v. via een helpdesk moet doen zul je veel duurder uit zijn dan die 14 cent. Inlog in eigen beheer is gratis. In geval van communicatie bouw je iets waarbij de klant ook direct kan reageren. Klantvriendelijk waardoor je minder contactmomenten met de klant hebt. Nog meer kosten besparen en klanten praten positief over je. Wat een stupide onzin. Ik werk in de IT - en niet voor weinig. Een authenticatie systeem kost geld - in hardware/resources, in onderhoud, eventueel in licenties. Een systeem met 2FA kost _zeker_ geld . Een helpdesk kost geld - vooral als het echt veilig moet, en je mensen eerst moet laten langskomen met paspoort/ID om hun account aan te maken. En daarna omgaan met vergeten passwords , en die ook veilig ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):