Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Dat een systeem dat snel uit de grond gestampt moest worden om verder te kunnen onvolkomenheden heeft is onvermijdelijk. Dat men daarbij in eerste instantie vooral gericht is geweest op het ondersteunen van handelingen die uitgevoerd moeten kunnen worden en minder op het afschermen van handelingen die niet de bedoeling zijn is duidelijk niet ideaal maar ik snap hoe het gebeurt. De GGD reageert met de mededeling dat er scherp wordt gecontroleerd op misbruik en mensen die zonder reden in een dossier kijken worden opgespoord. Dus logging is geïmplementeerd en natuurlijk moet een gebruiker aanloggen om het systeem te kunnen gebruiken. Maar het moet voor elk ontwikkelteam dat niet uit totale beginners bestaat geen grote moeite zijn om drie groepen gebruikers (GGD-medewerkers, callcenter-medewerkers, testlab-medewerkers) te onderscheiden die elk alleen geautoriseerd zijn voor bepaalde functies van het systeem. Als de haast in eerste instantie zo groot was dat dat werd overgeslagen kan het in tweede instantie ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):