Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door MathFox: Door Anoniem: Door Anoniem: Dat een systeem dat snel uit de grond gestampt moest worden om verder te kunnen onvolkomenheden heeft is onvermijdelijk. Daar gaan we weer en privacy is kind van de rekening. Uitvoerder zou beboet moeten worden voor grove nalatigheid. Kan onze anoniem van 10:48 mij duidelijk maken hoe een medewerker van een telefonische helpdesk zijn werk effectief kan uitvoeren als hij niet snel bij de voor zijn werk gegevens van de bellende klant kan komen? Oftewel, hoe wil je voorkomen dat de medewerker gegevens opvraagt van een klant die hij niet op dat moment aan de lijn heeft, maar hem later op de dag wel kan bellen? Ik zeg: met toegangslogging, auditing en de dreiging van ontslag bij misbruik. Wat je stelt kan inderdaad, achteraf de medewerker ter verantwoording roepen. Het gaat echter al veel eerder mis. Volgens het nieuwsartikel krijgen medewerkers weinig tot geen training over privacy. De opdrachtgever neemt het blijkbaar niet zo nauw met privacy, als het maar werkt en ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):