Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Zo werkt dat niet bij zorgverzekeraars. Ook na het inloggen met DigiD krijg je enkel een summier overzicht van de kosten. Daarmee kun je niet controleren of het correct is. Enige mogelijkheid is (althans volgens zorgverzekeraars) de factuur opvragen bij de zorgverlener. Hiermee wordt sjoemelen uiteraard een koud kunstje. Kleine moeite om twee verschillende facturen op te stellen, zodat beide denken dat deze juist is. Zelf ook ooit de vraag aan mijn zorgverzekeraar gesteld hoe ze dan controleren of de zorgverlener niet sjoemelt, helaas bleef die vraag onbeantwoord. 1: Dat is geen probleem van DigiD. 2: Je begrijpt dus ook niet waarom dit zo is? Bijvoorbeeld Privacy en medisch beroepsgeheim? De verzekeraar krijgt ook niet de details te zien. Dus moet je contact opnemen met je zorgverlener. Probleem zit hem dus bij jou en niet de zorgverzekeraar of DigiD of de automatisering. Bijzonder dat dit nu het enige is waar je trouwens op reageert. Daarnaast is een factuur via e-mail versturen geen ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):