Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
"Als je proctoring gebruikt en je hebt een slechte internetverbinding, dan is het mogelijk dat het systeem niet alle beelden registreert" Wat vragen: - Heeft de universiteit vooraf gemeld aan wat voor eisen de thuistentamenplek moet voldoen? - Wie is voor de geschiktheid van de thuistentamenplek verantwoordelijk? (in de analoge wereld zorgt de universiteit zelf voor geschikte tentamenlocaties.) - Was er een testplan met een onder andere beschrijving van wie de acceptant (eigenaar) is, door wie getest wordt, welke testscenario's worden gebruikt en wat de verschillende mogelijke problemen en mogelijke vormen van falen zijn? - Wie hebben getest? Alleen ICT? Is deze toepassing überhaupt voordat het werd ingezet ook uitgebreid getest door gebruikers (studenten) op betrouwbaarheid, bruikbaarheid? - Is er ook getest op de integriteit van de opnames? - Was er trouwen in geval van problemen tijdens een tentamen een helpdesk beschikbaar? - Zijn het testplan en de logfiles van de tentamens beschikbaar voor de ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):