Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door karma4: Door Anoniem: Ik denk niet dat ze het werk "aantrekken", in tegendeel, ze houden het zoveel mogelijk af. Ze zoeken redenen om klachten niet in behandeling te nemen en stellen extra eisen (bijv. dat de indiener van een klacht eerst zelf contact moet zoeken met de verantwoordelijke voor de gegevensverwerking). In wat je beschrijft ben ik het wel eens, alleen de conclusie is anders. Ze zoeken het makkelijke werk en dat wat veel publiciteit geef, hetgeen ze zouden moeten invullen (klachten) laten liggen. Het zou kunnen dat je op dit punt gelijk hebt. Ik kan niet zien wat de AP-medewerkers achter hun bureaus doen, maar ik herinner me uit mijn eigen tijd als ambtenaar wel dat er bij sommigen meer animo was voor "beschouwend praten" en "publicitair scoren" dan voor "productie draaien". Het klopt dat ze geen duidelijk beleid hebben van wat kan en wat niet. Dat heeft twee oorzaken: (1) Ze hebben geen tijd om dat beleid te ontwikkelen; (2) Zolang ze geen beleid ontwikkelen, "kunnen" dingen wel en dat ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):