Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

18-10-2020, 11:09 door Anoniem

Tja, wat is belangrijker. De gezondheid van het (OV-)personeel of de economie? Een vraag die het kabinet maar eens moet gaan beantwoorden. Nu zijn het personeelsleden van Qbuzz die het advies krijgen om de app uit te zetten tijdens het werken. Welke werkgevers volgen binnenkort, nu het eerste schaap over de dam is? Allemaal kunnen ze beargumenteren dat hun personeel veilig is door al genomen maatregelen. En toch kleurt de corona-kaart van Nederland steeds donkerder rood. Ra ra, hoe kan dat toch? Dat de app niet goed zou (kunnen) werken, was te voorzien. - BT is te onnauwkeurig en houdt geen/niet voldoende rekening met de omgeving van de drager van de telefoon. - Mensen worden lakser, oa. omdat de app zegt dat ze (nog) niet besmet zijn door hun omgeving. Tot het te laat is. - Er is niet voldoende testcapaciteit voor de reguliere controles, laat staan voor de app-gebruikers die een melding krijgen. Het echte probleem: Een persoon krijgt een melding dat iemand die hij/zij de afgelopen 2 weken ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha