Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

19-10-2020, 18:45 door Anoniem

Door Lighthouse: Bedankt voor al jullie reacties, links en informatie. Mijn standpunt is dat ik al jaren gebruik maak van de creditkaart en dat ik mij in het verleden al eerder heb geïdentificeerd middels betalingen vanaf mijn bankrekening, het overleggen van een bankrekeningafschrift en via het ontvangen van SMSjes op mijn mobiele telefoon elke keer om in te loggen voor het ophalen van je creditkaart afschrift. Ze weten wie ik ben, waar ik woon en wat mijn mobiele nummer is. Dat is meer dan voldoende. Ik ben niet plotseling iemand anders geworden. Ik heb besloten hier geen medewerking aan te verlenen. Ik ben gesteld op mijn privacy. Ik zal mij verder informeren bij een advocaat. Als blijkt dat het niet anders kan zal ik mijn creditkaart opzeggen, ondanks het grote gebruiksgemak. Puur om een statement te maken en in de hoop dat anderen het voorbeeld volgen. Alleen dan zal deze gekkigheid stoppen! Bepaal voor jezelf de streep in het zand en verleg deze daarrna niet. Ben ik net van plan te doen. Toen ik ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha