Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

20-10-2020, 14:49 door buttonius

Een ING rekeninghouder die zelf geen gebruik maar van de ING app weet niet welke gegevens precies nodig zijn om die app te activeren. Als een crimineel om die gegevens vraagt gaat er bij zo'n rekeninghouder geen mentaal rood lichtje knipperen. ING zou dat gemakkelijk kunnen voorkomen door in de activatieprocedure van de app een stap op te nemen waarbij ING de rekeninghouder een papieren brief stuurt met een activatie-code en een aanhef die begint met uit te leggen dat de rekeninghouder op het punt staat de ING app te activeren waarmee de rekening beheerd (en leeggehaald) kan worden. In plaats van een papieren brief te sturen zou ING natuurlijk ook de rekeninghouder even kunnen opbellen. Ook zouden ze de rekeninghouder kunnen vragen om (met legitimatie) naar een ING kantoor te komen. Maar dat is allemaal maar lastig. Minder klanten zouden die ING app gaan gebruiken en het kost ING gemakkelijk enkele EUROs aan frankering en papier en/of menskracht. Dat ze daarmee de minder ICT savvy klanten een schade van ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha