Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Je weet dat er genoeg opa's en oma's klant zijn bij de ING en liever niet online zaken doen maar soms gewoonweg moeten en niet helemaal up2date zijn qua kennis en campagne's over phishing? De vraag is een beetje hoe je die mensen nog goed kan voorzien of voorlichten en tevens het veilig allemaal laten doorgaan.. Blijft een lastig verhaal awareness kweken.. Probleem is dat we altijd denken dat ouderen niets kunnen en houden we oude methodes, zoals overschrijvingsformulieren, heel lang in stand om ouderen tegemoet te komen. Na 20 jaar moet die methode dan echt verdwijnen en moeten die ouderen ineens 20 jaar aan technische vooruitgang tot zich nemen. Vervolgens wordt er dan gezegd dat er geen rekening gehouden wordt met ouderen. We moeten niet doen alsof ouderen achterlijk zijn en niets meer kunnen. Men moet veel sneller oude procedures en methodes uitfaseren zodat ouderen in kleine stapjes met de tijd mee kunnen gaan.
Beschrijf je klacht (Optioneel):