Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door buttonius: Waarom heeft Ahold (Albert Heijn + Etos + Gall & Gall = Ahold) geen backup internet provider voor haar winkels? De kosten daarvan wegen toch niet op tegen het verlies door de gemiste omzet als je ca. een keer per jaar zo'n storing hebt? Ik denk dat na ampel beraad is besloten dat te zien als een 'acceptable risk'. Toch snap ik ook niet waarom ze niet zorgen voor een backup internet provider. Ik heb, hoewel lang geleden, in deze sector gewerkt en weet: ook in het grootwinkelbedrijf geldt: het is een queeste om vertrouwen te winnen. en door een misstap raak je het heel snel kwijt, waarna het extra lang duurt om het weer te herwinnen. De grijze generatie - zoals ik - herinnnert zich nog wel het Iglo koelvloeistof ongeluk uit 1980 waarbij gelekte koelvloeistof uit de condensor van een koelaggregaat in een distributievrachtauto diepvrieswaar vergiftigde. Iglo heeft indertijd zelfs een tijdelijke naamsverandering doorgevoerd (ik weet niet meer welke) om het klantvertrouwen te herwinnen.
Beschrijf je klacht (Optioneel):