Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

23-10-2020, 16:30 door MrMerlin

Door Erik van Straten: Dat je het ziekenhuispersoneel aanraadt om, tijdens werktijd, de app of Bluetooth uit te zetten, snap ik. Maar sowieso duren veel ontmoetingen (denk aan baliemedewerkers) niet lang genoeg, of is de afstand te groot (arts die minstens anderhalve meter afstand houdt, aan de andere kant van een bureau), waarom zou juist ziekenhuispersoneel -dat in veel gevallen met kwetsbare mensen omgaat- dergelijke meldingen moeten negeren? Als die app zelfs maar een klein beetje werkt, lijkt mij dat een reden om door die app gewaarschuwd ziekenhuispersoneel onmiddelijk te laten testen. Wat betreft het testen, ben ik het op zich met Erik eens, als je dan ook gelijk voor alle andere groepen gaat invoeren dat App melding tot testen leidt. Ik lees dat er vandaag meer testcapaciteit is dan aanvragen, dus dat gaat de goede kant op. Wat betreft het uitzetten van de App of Bluetooth uit te zetten, daar zijn de meningen nogal over verdeeld. Als je de discussie op het slack kanaal "code for Nl" volgt dan is ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha