Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

26-10-2020, 12:55 door Anoniem

Door buttonius: Waarom heeft Ahold (Albert Heijn + Etos + Gall & Gall = Ahold) geen backup internet provider voor haar winkels? De kosten daarvan wegen toch niet op tegen het verlies door de gemiste omzet als je ca. een keer per jaar zo'n storing hebt? 1) Omdat het waarschijnlijk geen internet is, maar MPLS 2) Omdat het heel veel geld kost alles dubbel te doen; het accepteren van een storing is wellicht goedkoper. Waar ik naar zou kijken, is hoe het beheer is ingericht. De meeste storingen ontstaan doordat wijzigingen niet goed uitgevoerd zijn, niet door defecten aan apparatuur. KPN is ook zo'n bedrijf dat het agile werken heeft omarmt. Ik blijf het zeggen: Agile kan in sommige situaties heel nuttig zijn, maar het kan ook heel erg tegen je werken. Ik heb KPN hier al meermaals de mist mee in zien gaan. Ik zou wel willen weten wat zich achter de schermen heeft afgespeeld.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha