Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Er is een hele makkelijke oplossing. Mensen (klanten) verantwoordelijk maken voor wat ze aan internet hangen. Maar heel veel mensen vinden het nog steeds 'lang leve de lol' op internet... er vallen immers geen doden... NOG niet... XS4ALL was een goede hier in. Wanneer iets op jouw verbinding iets stouts deed, werd je gewaarschuwd, na 8 of 24 uur werd je in de zandbak gezet en had je beperkt of geen internet meer. Zelf ooit hier last van gehad omdat ze bij XS4ALL een beetje dom waren om te geloven dat als je batched SMTP had, dat je dan nog ooit kijkt naar het E-mail adres wat ze er ook bij leverden waar je nooit naar gekeken had. Dus vonden ze het raar dat je niet reageerde op hun E-mails die nooit aankwamen. Affijn, toen ik erachter kwam in de logging dat mijn linux systeem via een zero-day lek in apache een ander zero day lek in php exploite was het probleem snel gefixed. Duurde nog effe omdat de XS4ALL medewerker het verschil niet kende tussen open relay en open proxy. Open relay was mijn systeem niet ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):