Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

30-10-2020, 09:14 door Anoniem

Door Anoniem: Ik werk nu noodgedwongen met deze app en voor mij een rede om over te stappen naar een andere bank. In korte tijd al tot 2 x toe gedwongen om een app te installeren, de eerste voor het uitvoeren van nieuwe identificatie bij Knab en nu om betalingen te bevestigen. Welcome to the future. Ik ben totaal niet overtuigd dat deze optie veiliger is. Daarom moet je dit ook een specialisten overlaten. die hebben er meer verstand van. Eén verkeerde app installeren naast de Knab app en je bent net zo goed de klos.Valt heel erg mee. Sterker nog, In de app kunnen ze veel meer beveiligingen inbouwen dan de website. Door Anoniem: Door Anoniem: Ik ben totaal niet overtuigd dat deze optie veiliger is. En terecht, het is niet vanzelfsprekend dat de app wél bescherming zou bieden tegen phishing. "wel" maar we betere. Vorig jaar heb ik dat wel eens bij de DigiD app geprobeerd en ook die was gewoon nog vatbaar voor phishing. [/quote[] Dit ook gemeld? Of vertel er eens iets meer over. [quote Los daarvan ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha