Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

04-11-2020, 13:32 door Anoniem

Door Anoniem: Daar weggaan is ook zeker mijn doel, vandaar de tweede vraag :-) Probleem is alleen dat ik zelf dus locked-out ben van m'n eigen account waardoor ik feitelijk niets met mijn domeinen kan doen. Via e-mail lijkt het tot nu toe op niets uit te komen. Verstuur ook de voorbeeld brief van het SIDN: https://www.sidn.nl/nl-domeinnaam/voorbeeldtekst-overdragen-verhuistoken. Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar als ik het goed begrijp kan je nieuwe provider ook een verhuiscode aanvragen, eventueel via het SIDN als TransIP niet meewerkt. Ik zie dat ze voor een nl domein "corporate services" verplichten, daar staan geen prijzen bij en ziet er duur uit. Heb jij daar ervaring mee? Ik heb zelf ook een .nl domein, zonder dat ik daarbij iets van "corporate services" moet gebruiken. Prijzen vergelijkbaar met andere registrars (12-15 euro p/j). Wellicht dat je iets te ver bent doorgeklikt naar extra diensten?

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha