Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

07-11-2020, 10:36 door Anoniem

Tsja, ze hangen bij mij altijd op als ik zeg dat ze bellen met de cybercrime afdeling van plaats X. Gek toch. 2e strategie: Aan de lijn houden is ook wel grappig. Even windows starten... Momentje... 5 minuten later melden, wil niet starten, goed dat u belt... Opnieuw proberen... etc. Momentje.. even inbellen (heb nog de mp3 van het zoveel jarig bestaan van xs4all met ‘happy birthday’ in modem tonen. Meestal horen ze dat niet eens. :P Inderdaad meer dan een half aan de lijn gehad terwijl ik lekker doorwerkte. Ook wel eens gehad dat eerste gesprek uit Rusland kwam, minuutje of wat later werd ik teruggebeld door dezelfde persoon, maar nu uit Roemenië. ;) Hoe duidelijk wil je het hebben? Nu de gewone telefoonlijn maar niet meer laten uitkomen op een telefoon (maar wel triple play, want dat is goedkoper ;)) Sindsdien geen last meer.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha