Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

09-11-2020, 11:20 door Anoniem

Door Anoniem: De klant had een probleem met haar LinkedIn-account en zocht op internet naar de helpdesk van de zakelijke sociale netwerksite. Waarom gaat ze haar geld niet terug vragen bij LinkedIN. De fraudeur deed zich namelijk voor als een helpdesk medewerker van LinkedIN. Niet als een bank-medewerker. Dat is net zo'n kromme oplossing. Daar hoor je niemand over. Ja precies, dat is het hele probleem. Je ziet dat steeds terug in dit soort discussies. De klant heeft een fout gemaakt waardoor een oplichter zijn/haar geld kon stelen, maar godzijdank was er een bank die dat geld overmaakte dus dan moeten wie DIE toch verantwoordelijk kunnen maken voor het probleem? En als dat niet lukt, dan kunnen we toch aanvoeren dat we digibeet zijn of oud of beiden, en dat die bank daar maar rekening mee had moeten houden? Wat een geluk dat er een bank bij betrokken was, want als er gewoon iemand aan de deur gekomen was die met een smoes was binnen gekomen en geld en sieraden gestolen had (wat ook gebeurt), dan ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha