Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

09-11-2020, 12:31 door Anoniem

Onhandig als je haast hebt. Of je je laat realiseert dat je je limiet moet ophogen om een grotere betaling te doen. Echt ouderwets dit. Lang moeten wachten. Waarom dan niet meteen de betalingen maar weer een dag aanhouden, zoals vroeger gebeurde (lang leve batch verwerkingen). Heeft dat niet meer effect(en). Een sub-groep van de klanten doet dingen fout, en alle klanten moeten daar voor boeten. Of via de extra wachttijd of via de schadeloosstellingen omdat de bank de schuld krijgt. Ik denk dat je meer bereikt als je een eigen risico van 10-15% invoert op dit soort gevallen. Nu is er geen stok achter de deur om mensen te laten nadenken over wat ze doen. Oh, en dat alles in de app met dezelfde 5 cijferige code goedgekeurd moet worden is geen risico/probleem voor de ING? Dat was ook gedaan omdat klanten een one-time tan-code/sms-code van 6 cijfers per handeling niet goed konden overtypen. Misschien maar weer terug naar alelen maar baliehandelingen voor alle klanten. Wie herinnert zich de wachtrijen bij ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha