Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

09-11-2020, 13:28 door Anoniem

Door Briolet: Dit is een halfslachtige aanpassing. Zo'n limiet is er niet voor niets. Hij zou helemaal niet gemakkelijk aangepast mogen worden. Een tijdslimiet van 4 uur is nog niets en zal in veel gevallen nog niet helpen. Beter was geweest een extra controle. b.v. schriftelijk aanvragen, of terug laten bellen door de bank als 2e factor in de controle. (Eventueel tegen een kleine vergoeding per gesprek) .... Zo'n limiet is er niet voor niets, maar dat geldt ook voor de mogelijkheid om die limiet aan te passen. Uit veiligheidsoverweging heb ik de limiet voor PIN transacties vrij laag staan. Hiermee voorkom ik grote schade als mijn pas en pincode (skimming) in verkeerde handen komt. Als het aanpassen van een limiet lang duurt, ga ik (en de rest van de mensen die zo werken) de limiet standaard omhoog zetten en lopen we meer risico bij skimming. Je moet dus ook naar de (ongewenste) neveneffecten kijken van een vertraging op de limietaanpassing. Vier uur lijkt me een aardig compromis, maar heel veel langer ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha